10 potěhotenských dietních tipů, které vám pomohou vrátit vaše křivky

Mnoho faktorů ovlivňuje váš návrat k normální váze. Ovlivňuje to například i to, pokud krmíte novorozeně kojením nebo krmením náhradní stravy. Také pokud jste měla nadváhu již před těhotenstvím, dosažení požadované váhy po těhotenství bude o něco těžší.

Mějte na paměti:

1. Zapomeňte na zázrak
Neexistuje žádná jednoduchá zázračná strava, která by vám pomohla odstranit vaši extra těhotenskou váhu. Snažte se dodržovat živnou stravu, která vám pomůže bezpečně zhubnout a udržet ji.

2. Dejte si protein

              Místo toho, abyste si udělaly kousíček chleba když máte hlad, rozhodněte se radši pro vařené vejce nebo kuřecí maso. Protein pomáhá regulovat hladinu cukru v krvi a udržuje vás plnější po delší dobu.

3. Svačte pravidelně

              Pravděpodobně nebudete mít čas na přípravu bohatých jídel, proto svačte každých pár hodin. Tím zabráníte bytím na vysoce kalorických jídlech a jídlech s vysokým obsahem cukrů. Udržujte zdravé svačiny jako ořechy, ovoce, zeleninové tyčinky a humus.

4. Na nabídnutou pomoc řekněte “ano”

              Pokud někdo dobrovolně připravuje jídlo nebo koupí potraviny, přijměte milostivě. Lednice plná ovoce, celozrnných rostlin, zeleniny a bílkovin vám udrží energii a váhu.

5. Zamrazujte

              Pokud děláte zdravá jídla, ztrojnásobte porci a zamrazte jich pár. Touto cestou budete mít vždycky co zdravého jíst, i když nebudete chodit nakupovat pár dní.

6. Prozkoumejte internet

              Většina obchodů s potravinami má online nakupování a doručovací služby. Zásobujte se potřebnými věcmi jednou týdně.

7. Plánujte dopředu

              Proč vařit jenom jedno vejce? Radši uvařte 4, dost i na zítřek. Salát pro jednoho? Salát pro šest vám ve vzduchotěsné nádobě vydrží několik dní.

8. Pijte

              Nezaměňujte mít žízeň a být žízniví hladem. Udržujte se dostatečně hydratovaní, to vám pomůže bojovat s únavou a chutěmi na nezdravé věci s vysokým obsahem cukru.

9. Cvičte

              Cvičení vám pomůže spálit další kalorie a uvolněné endorfiny zlepší vaši náladu. Rychlá patnáctiminutová chůze je dobrý začátek.

10. Buďte trpěliví

              Trvalo to 9 měsíců nabrat vaši těhotenskou váhu, tak na sebe buďte milí. Pokud ztratíte váhu víc postupně, budete mít větší šanci, že vám vydrží.

http://www.livingandloving.co.za/pregancy-blogs/post-pregnancy-diet-tips

Related Posts

by
Jsem maminkou dvou ratolestí už přes deset let a sama si moc dobře pamatuji, jaké to bylo poprvé hledat všechny informace spojené s těhotenstvím a výchovou. Rozhodla jsem se proto psát články, které snad všem snažilkám, těhulkám a maminkám pomohou v této těžké "práci". Ráda vařím pro svou rodinu, snažím se pravidelně běhat a udržovat se v kondici.
Previous Post Next Post
0 shares