Jak se v těhotenství vyspat do růžova

S rostoucím bříškem se spánek stává stále méně pohodlným a jen obtížně hledáte vhodnou polohu i jen na krátký odpočinek. A přitom tolik potřebujete čerpat energii pro sebe i vaše miminko! Co tedy udělat, aby se vám lépe spalo?

Na levoboku

Zkuste si zvyknout spát na levém boku. Tato pozice je obecně lékaři doporučována jako jedna z nejlepších – uvolňuje totiž páteř a nejsou při ní stlačena žádné důležité orgány. V těhotentví vám navcí nebude vadit ani rostoucí bříško.

Dejte si šlofíka

V těhotenství se doporučuje jít si na chvíli po obědě lehnout. Organismus je v daleko větším zápřahu než obvykle, a proto potřebujete i více spánku. Nedoporučuje se však odpoledne spát více než 30 – 40 minut – jinak byste mohla mít problémy s usínáním večer.

Hýbejte se

I když se možná cítíte dost vyčerpaná, lehký pohyb vám vždycky udělá dobře. Nicméně vyhněte se náročnějšímu pohybu ve večerních hodinách – mohlo by vás to naopak nabudit a narušit váš spánkový cyklus.

Dejte si vanu

Horká lázeň je balzámem pro tělo i pro duši. A co teprve, jak vás příjemně uvolní a ukonejší ke spánku!

Zdroj: www.babylondon.co.uk

Štítky: , ,

Related Posts

by
Jsem maminkou dvou ratolestí už přes deset let a sama si moc dobře pamatuji, jaké to bylo poprvé hledat všechny informace spojené s těhotenstvím a výchovou. Rozhodla jsem se proto psát články, které snad všem snažilkám, těhulkám a maminkám pomohou v této těžké "práci". Ráda vařím pro svou rodinu, snažím se pravidelně běhat a udržovat se v kondici.
Previous Post Next Post
0 shares